YAZMASAYDIM ÇILDIRACAKTIM!!

YOKSUN



Ben her ödevin arsızı ben parmakları boğum boğum
Köprüdeki ilk cenaze son kavuklu öğrendim ve sen yoksun
Boğma rakılarda boğuluyorum bak nasıl ve nerede
Ben Yasmin Levy sevenlerin dizinde sevda derken ve
Sevdadandır derken birileri
Ben bir renk paletinin bile unutmaya çalıştığı ekşiliğinde senin
Kimsenin anlamadığı ve anlamayacağı çok açık yazdığım
Ve süslü patiskalar serdiğim uzun cümlelerimde
Selam verip bana ateş edecek askere-çünkü yoksun-
Adını zehir gibi kanayarak kanımda boğuluyorum.


...

Ben her görevin adamı bana gizli görevler
Mavi ve kırmızı kablo aralarına iyice baktım yoksun
Yoksul mahallelerde yoksunluğuna ağlıyorum bak nasıl ve nerede
Ben açılmayan her şemsiyemin altında yağmuru sevdiğin için
Ben gecekondudan yükselen gökkuşağında her renk sensin diye
Tüm demir perde ülkelerinin pasaport damgalarında mürekkebi dağıtarak ve
Dağıtmak için mektuplar yazarak- çünkü yoksun-
Sayıklayamadığım gecelerde adından hıçkırıklar keserek ağlıyorum.

  



Yorumlar

Adsız dedi ki…
Teşekkür ederim
Adsız dedi ki…
Sen bir dahisin
Adsız dedi ki…
Muhteşem bir şiir...

Bu blogdaki popüler yayınlar

BİR ADAMIN ONTOLOJİK SANCILARI

KILÇIK